Service & klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@worqdesk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Begin met typen om de producten te zien waarnaar u op zoek bent.
Winkelwagen
Sign in

Nog geen account?

Account aanmaken
Cookies
Worqdesk gebruikt cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door op deze website te surfen, gaat u akkoord met het gebruik van cookies.
Accepteren Meer info